miercuri, 19 august 2009

Trezire



Să ne trezim fraţi şi surori !!!! !

Măcar în al 12-lea ceas…. .

Inima mea clocoteşte şi am ţinut neapărat să aşez şi în scris ceea ce gândesc..în ultima săptămână am aşezat mult în mintea mea ceea ce vreau să vă împărtăşesc. Îmi vin în minte multe gânduri şi nu ştiu cu care să încep…Dumnezeu vrea să se atingă de poporul român într-un mod special..cu totul şi cu totul special. Tot mai mulţi oameni simt asta, că în scurtă vreme va începe o TREZIRE. Şi eu cred din toată inima asta şi mai CRED că trezirea o să înceapă cu tinerii din biserica Flacăra Închinării, cu intreaga biserică, iar apoi o să se reverse peste toată Romania.

După cum cei mai mulţi dintre voi stiţi, fratele Ghiţa Dicoi a fost împlicat într-un grav accident rutier. Oare de ce el? Oare care e probabilitatea să existe un impact frontal din cauza unui şofer care a adormit la volan, deşi avea însoţitor, exact în secunda şi in locul in care se afla fratele Ghita ? Unul din motivele pentru care a fost el implicat este pentru că aşa Dumnezeu ne-a atins pe toţi din biserică. Dacă eram eu sau un altul împlicat nu îi înteresa pe toţi, dar aşa Dumnezeu ne arată nouă, bisericii ca El vrea să lucreze cu noi, ne arată că vrea să fim mult mai mult decât închinători de duminica şi de peste săptămână, când ne amintim. El vrea sa fim închinători de fiecare zi. Degeaba ne aşteptăm să se întâmple minuni când noi uităm peste săptămână că vrem să se întâmple minuni.El satură după dorinţă. Aşa că haideţi să nu lăsăm să treacă apelul lui Dumnezeu pe lângă noi şi să fim închinători de fiecare zi, să avem o relaţie mai profundă cu EL şi atunci cu sigurantă El va lucra. Vreau să vă îndemn, în mod special pe cei din biserica Flacăra Închinării, dar nu numai, SĂ NU LĂSAŢI CA RÂUL TREZIRII să treacă pe lângă voi..aruncati-vă în el cu toată convingerea şi nu o să regretaţi. Dumnezeu o să lase plinătatea Duhului Său cel Sfânt în multe vieţi. Multe vieţi vor fi restaurate, vor primi iertare, vindecare, putere să treacă peste trecut, credintă, şi nu în ultimul rând darurile Duhului. In 1 Corinteni 12 :8-11 Pavel ne vorbeşte despre aceste daruri : «De pildă, unuia îi este dat, prin Duhul, să vorbească despre înţelepciune; altuia, să vorbească despre cunoştinţă, datorită aceluiaşi Duh; altuia, credinta, prin acelaşi Duh; altuia darul tămăduirilor, prin acelaşi Duh; altuia, puterea să facă minuni; altuia prorocia; altuia, deosebirea duhurilor; altuia, felurite limbi; şi altuia, tălmăcirea limbilor. Dar toate aceste lucruri le face unul si acelasi Duh, care dă fiecăruia în parte, cum voieste. » Eu unul nu mai vreau să trăiesc de pe o zi pe alta! Vreau să mă deschid faţă de Dumenzeu pentru că ştiu că El stă cu braţele deschise gata să primească ceea ce am eu de oferit, şi anume VIAŢA MEA. Vreau să fiu folosit de El. Dacă tu nu te decizi să te laşi folosit, Dumnezeu o să caute pe altcineva pentru că El nu stă intr-un om. Aşa că, eu consider că nu ai nimic de pierdut, ci de câstigat, dacă viata ta o dai Lui să o folosească într-un mod mai profund decât a folosit-o până în prezent.

Dumnezeu satură după dorintă. Dacă tu ai foame de El, o să fii săturat. După ce nu o sa iţi mai fie foame, o să îţi fie sete şi pentru că avem un Dumnezeu credincios care spune că « ori ce veţi cere în Numele Meu vi se va da », eu cred că ne va potolii setea. După ce am mâncat şi am baut din El, CRESTEM.Dupa ce crestem ne INDRĂGOSTIM de El şi nu o să regretăm asta niciodată. In Fapte 2 :17-18 scrie că « În zilele de pe urmă, voi turna din Duhul Meu peste ori ce făptură ; feciorii voştri şi fetele voastre vor proroci, tinerii voştri vor avea vedenii, şi bătrânii voştri vor visa visuri ! Da, chiar şi peste robii Mei voi turna, în zilele acelea, din Duhul Meu şi vor proroci. » Eşti o făptură ? Eşti ! Trăim zilele de pe urmă ? Trăim ! Pentru mine asta este suficient ! El vrea să reverse şi peste tine din Duhul Lui. Vrea să treci în relaţia cu El la un alt nivel. Vrea să mori fată de trecut, să renunţi să trăieşti visând şi să trăiesti prezentul plin de PUTEREA Lui ! El te vrea AZI pentru El şi îţi spune că ai preţ în ochii Lui, că pentru tine a dat neamuri şi popoare, şi ţie azi îţi va da Duhul Lui cel Sfânt, ca tu să îl foloseşti spre folosul celor din jurul tău şi ca să nu te mai târăşti de pe o zi pe alta. În cazul în care te vezi mic, nu uita că El alege lucrurile neînsemnate în ochii lumii pentru a le face de rusine pe ce le mari sau pe cei ce se cred mari.

Vino împreună cu noi în fiecare zi de la ora 20 00 la clubul tinerilor din Flacăra Închinării, de pe Emil Racovita 74, Alba Iulia.Dacă vrei ca trezirea să înceapă cu tine, vino cu noi ! Dumnezeu o sa îţi răsplătească efortul ! Te aşteptăm !


articol de Cristi Marit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postari mai vechi