marți, 11 august 2009

Tabara Flacara Inchinarii - aftermath...

Tabara Flacara Inchinarii s-a incheiat si sunt bucuros ca am putut lua parte si eu. Mi s-a confirmat inca odata ideea ca Dumnezeu nu se opreste la o generatie ci, oricine Il cauta, in orice generatie, El se descopera. Am avut 7 zile in care am vazut bunatatea Lui. Chiar din prima seara, de luni, cand ne-a slujit Gabi Ciuciumis de la Mangalia am avut parte de atingerea Lui Dumnezeu, apoi intreaga saptamana a fost plina de EL. Cei aproape 100 de tineri participanti au fost atinsi de Dumnezeu intr-un mod in care nici un om nu o poate face: au fost eliberati de teama, de inhibitii, au cunoscut dragostea Lui intr-un mod mai profund, s-au rededicat, au fost umpluti cu Duhul Sfant. Am putut vedea in tineri o foame dupa mai mult din Dumnezeu care-L va face sa isi intinda mana si sa sature dupa dorinta. Am plecat toti acasa cu dorinta de a umbla in puterea Lui Dumnezeu. Aceasta a fost tema conferintei - Umbland in puterea Lui Dumnezeu - si am vazut aceasta putere lucrand in tineri in timpul taberei atat de felurit. Aveam eu in minte cam cum sa lucreze Duhul Sfant, insa El m-a surprins avand calea Lui de fiecare data. Am fost cu adevarat surprins de modul Lui de lucru. Sunt recunoscator Lui Dumnezeu pentru acest timp si cred ca vom vedea lucruri si mai mari intamplandu-se. Daca ai fost in tabara, lasa aici marturia ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postari mai vechi