duminică, 8 aprilie 2007

Lupta e a noastra

Lupta e a noastra si intr-un fel si in altul. Ce lupta? Lupta pe care toti o avem in noi, si anume lupta firii pamantesti cu Duhul. O experimentam fie ca nu ni s-au uscat bine hainele de botez, fie ca am albit in casa Domnului. Ea este normala, si de aceea spun ca e a noastra, pentru ca Biblia ne spune ca firea cea veche, pamanteasca coexista cu Duhul Lui Hristos care ne-a fost dat si este in noi. Totusi exista o diferenta, si anume: cand ne intoarcem la Hristos, firea cea veche doar ne da indemnuri spre pacat, insa nu ne mai poate subjuga, fara sa ii dam noi dreptul. Ea nu mai are dreptul acesta asupra vietii noastre, insa incearca sa ne duca din nou in robie. Duhul pe de alta parte, si El ne da indemnuri, dorind sa rodeasca in noi. Avem acum puterea de a castiga lupta in mana noastra. Putem alege, si Pavel ne spune in Romani 8:12 ca noi nu mai datoram nimic ririi pamantesti ca sa mai traim dupa indemnurile ei. Duhul Lui Hristos fiind in noi ne face puternici, capabili sa alegem intre indemnurile Lui si indemnurile firii pamantesti. Si aici pot spune ca lupta e a noastra, adica o putem castiga. Hristos ne da dreptul acesta: de a merge biruitori spre biruinta, in Numele Lui. Noi cei ce am murit impreuna cu El si am inviat impreuna cu El, am murit fata de pacat, fata de firea veche. Noi cei ce ne-am pocait, am primit darul Sfantului Duh, asa cum le spunea Petru ascultatorilor lui in Fapte. Este promisiunea Lui Dumnezeu, si este darul Lui pentru noi. Daca ne-am facut una cu El in moartea Lui, ne-am facut una cu El si in invierea Lui. Si stim ca Hristosul inviat nu mai moare, si ca El TRAIESTE VESNIC PENTRU DUMNEZEU, si asa suntem noi. Lupta e a noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postari mai vechi