joi, 5 aprilie 2007

la inceput...

Salut tuturor

De multa vreme am tot vrut sa imi fac un spatiu al meu care probabil ma va ajuta sa ma exprim si sa comunic cu voi, care aveti chef de vorba. Da, trebuie sa ai chef de vorba... dar ca sa vorbesti trebuie prima data sa gandesti. Prea multi doar cu chef de vorba... dar fara chef de gandit. Nu credeti? Asa mi se pare mie. Vreau sa exprim in acest spatiu ceea ce GANDESC. Asa vreau sa ma ajute Dumnezeu. Poate nu voi reusi intotdeauna sa pun pe "hartia" asta virtuala cele mai alese ganduri. Va invit atunci sa ma criticati, voi cei care veniti cu ceva mai bun. Voi care veniti cu rodul unei gandiri sanatoase. Vreau sa fim de folos cu ceea ce scriem. Cred ca orice gand bun si desavarsit vine de la Dumnezeu, asa ca vreau sa ma las condus de EL si sa fiu de folos cu ceea ce imi da el. Vreau ca Domnul sa poata scrie o carte de aducere aminte despre mine de fiecare data cand scriu ceva aici. Si despre voi care scrieti sau comentati la fel. God bless u!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postari mai vechi