luni, 16 aprilie 2007

Desi i-a fost greu, Isus a acceptat crucea

Ne-am obisnuit cu faptul ca Fiul Lui Dumnezeu a acceptat sa moara pe o cruce pentru omenire, si nu mai suntem miscati prea mult de asta. Slava Domnului ca a facut asta! Dar macar de am multumi! Ce bine ar fi. Psalmistul spune: O, de ar lauda oamenii pe Domnul!! Vedea si el ca oamenii nu laudau pe Domnul. Imi dau seama cat de comozi am ajuns si cat de putin ne mai pasa de ceea ce a facut Domnul pentru noi atunci cand trebuie sa facem si noi ceva pentru El sau pentru altii. Am observat ca de multe ori mi-e lene sa ma rog pentru altii atunci cand m-i se cere. Totusi ma motivez si zic: ISUS A MURIT PENTRU OMUL ACESTA, iar eu... mie mi-e lene sa ma rog. Ce mare efort din partea mea. Sa casc gura si sa zic o rugaciune. De multe ori mi-e lene sa cant si sa laud pe Domnul. Totusi ma motivez si zic: ISUS A MURIT PENTRU MINE, iar eu?? Mie mi-e lene sa casc gura si sa cant. Mi-e lene sa citesc Biblia, si totusi ca eu sa o am azi in biblioteca, ISUS A TREBUIT SA VINA PE PAMANT SI SA SE LASE CRUCIFICAT. Nu sunt vrednic de EL daca nu stiu sa apreciez jertfa Lui, daca nu stiu sa il laud, sa ma jertfesc, sa ma supun sa ii fiu ucenic. Isus merita mai multa atentie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postari mai vechi