vineri, 15 decembrie 2017

Crima si pedeapsa

Azi peste tot la stiri am auzit despre crima de la Metrou din Bucuresti. Poza zilei, pe un site, ii arata pe toti oamenii asteptand la perete, nu la peron pentru a lua metroul. Le era frica, evident. Va tine doua-trei zile si lumea intra in "normal", desi un reporter de la kanal D spunea ca asta-i numai inceputul sfarsitului. Stia el ceva...

Am citit in Biblie ca apostolii Domnului Isus au intors lumea de atunci cu susul in jos. Bine au facut pentru ca in felul acela au rezolvat problema lucrurilor care stateau cum nu trebuie. Lumea, asa cum era, oricum era intoarsa ea cu susul in jos, deci ei au pus-o in pozitia corecta. Cazul de la metrou a ajuns mediatizat pentru ca s-a intamplat public, insa zilnic se intampla sute de agresiuni si crime. Uite mai jos un tabel pentru anul 2014:

De majoritatea nu auzi la tv decat 10 secunde pe la ora 5 si atat. Asta mie nu-mi suna a bine. Cum asa, doar suntem crestini cu totii. Nu, nu mai suntem 99.9 % crestini ortodocsi. Nici nu am fost. Pentru ca a fi crestin inseamna mai mult decat sa fii trecut intr-un catastif la o biserica. Sa fii crestin inseamna sa te asemeni cu Isus in fiecare zi. Sa imi spuna mie cineva ceva rau despre persoana istorica Isus Hristos. N-ai ce spune, nu? Unii totusi spun rau despre El chiar daca nu au ce. Inventeaza ei. Daca noi, crestinii, de orice confesiune am iubi ca Hristos, am putea schimba ceva in jurul nostru. Este atat de mult de facut. Atatea familii disfunctionale, atatia copii neiubiti, atata ura intre romani! Haideti sa schimbam ceva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postari mai vechi