miercuri, 26 februarie 2014

Avem nevoie de tricouri crestine sau nu?

Ajuta sau nu ajuta?

 Am fost invatati ca haina este pur si simplu o haina insa cand am vazut tricouri crestine - sau tricouri cu mesaj crestin cum e mai corect - m-am gandit ca lucruile se schimba putin. Haina nu mai e doar o haina ci ea devine un instrument prin care exprim ceea ce eu am in suflet.

 Imi amintesc ca primul tricou cu mesaj crestin l-am gasit la second hand, in "ajutoare", si am fost foarte bucuros de el multa vreme. Era spalacit si putin uzat insa avea pe el o imagine foarte sugestiva despre Isus si pacatosii pe care, desi ei l-au rastignit, El, tot El, i-a salvat!

Mereu am crezut ca noi, crestinii trebuie sa fim mai curajosi in a vorbi despre adevar, insa acum, cand minciunile sunt trambitate pe la toate posturile de televiziune, in presa si radio, sunt mai convins ca avem ceva ce lumea are nevoie: ADEVARUL!

Spunea sf. Augustin foarte frumos: Adevarul e ca un leu: nu are nevoie sa fie aparat; lasa-l liber, doar, si se va apara singur!

Acestea fiind spuse, concluzionez: Lasa ADEVARUL liber!


Doresti un tricou cu mesaj crestin? Click AICI!

Un comentariu:

  1. Imi place citatul de la finalul articolului. Una din metodele prin care putem „elibera” Adevarul este de a purta un tricou cu un mesaj crestin.

    RăspundețiȘtergere

Postari mai vechi