joi, 27 mai 2010

Un Dumnezeu nepartinitor

Duminica am avut un mesaj pentru biserica si fiind Rusaliile m-am referit la darurile Duhului Sfant. M-am tot gandit ce sa predic si m-am oprit la o  predica mai veche: despre darurile Duhului Sfant asa cum gasim in 1 Corinteni. Cand ma rugam inainte de predica, am auzit pe Dumnezeu spunandu-mi: stai drept si...

predica despre un Dumnezeu nepartinitor. Dintr-o data mi-am dat seama ca Dumnezeu Duhul Sfant nu poate sta intre granitele pe care eu, de formatie penticostala, mi-ar placea sa il pun. El este LIBER si nepartinitor. Am predicat despre faptul ca Dumnezeu nu da darurile Sale unei elite botezate cu Duhul Sfant, ci fiecarui credincios care este parte in trupul Lui Hristos. Darurile sunt pentru a ajuta Biserica Sa. Duhul Sfant nu este proprietatea penticostalilor sau a harismaticilor si ce bine ca e asa, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postari mai vechi